Tjena, jag ser att du har datum under klockan, vilket var något jag alltid velat ha, och då jag endast såg 4 övriga ikoner på din bild och resten under den sk pilen, så antog jag att du helt sonika bara förstorat aktivitetsfältet, vilket jag gjorde och vips så som den efterlängtade kombon av tid och datum.
Sedan såg jag att mina ikoner grupperade sig på högkant om du förstår, alltså i över och undre raden, men det trode jag berodde på antalet (såg att du hade 4, och på samma rad) så jag minskade ner på dem till både 4 och tre, men de ställer sig på båda raderna ändå. Vilket förefaller fult och märkligt samt att det inte ska behöva vara så, din bild visar ju det.
Att du ökat storleken på fälet tar jag för givet då du adderat info på höjd, eller har jag fel? Men hur har du gjort för att slippa denna onödiga gruppering, en sak jag hade fattat om det var 10 ikoner, men det ser fjantigt ut när det är tre.
Så just att du har den på rad, plus tid och datum, snälla, berätta om det hemliga tricket? :-)
Edit: Jag hittade ett sätt, att inte förstora fältet men istället förstora apparna, men frågan är om det var värt det för de tar ju upp en enorm plats då, stora appar+ förhöjt fält ger dig klocka, dagen och datumet, det var ju lite bra 
Det måste gå att slippa förhöja och slippa göra dem till jätteappar?
Jag sänkte till 100% i visningsalternativ i system, så blev apparna okej, datumet kom fram, och de grupperar sig inte.
Veckans nöt blir nu att försöka lägga in dagen däremellan, det hade varit onödigt men lite kul
Last edited: 23 februari 2016