Något som jag inte gillade var hur man växlade mellan öppna appar. Om jag har tjugo appar öppen. Måste jag verkligen bläddra genom dem alla för att komma till sista. Känns ju sjukt osmidigt. Då är ju Honeycombs lösning tio gånger bättre.
Windows 8 OS hoppar över flera stora steg Jag säger bara wow. Vilket smart utveckling för Microsoft. Hur gjorde dom det här egentligen. Att bara från noll tills den här presentation har dom gjort windows phone 7 helt priceless. Alltså på noll tid. Att samma UI interface sitter i windows PC os har dom verkligen hoppat över flera steg. Nu känns inte windows phone 7 värdelös längre. http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.389035/microsoft-avslojar-fler-detaljer-kring-windows-8 Vi snackar om en utveckling (marknadsföring) på minst 2 år som är bara tillgänglig nu med en gång
Tänkte på det att Microsoft är mer berättigade till Apples slogans med hur allt ändras och så vidare än vad Apple är själva
Microsoft är väl dessutom i full färd med att utveckla sina molntjänster (Office 365 mm) så förhoppningsvis är denna approach en bra bit på vägen. Har aldrig ens fundera på att skaffa en tablet förut, men om Microsoft gör det bra kanske det är värt att fixa en?