Men man kan då inte lägga ut ex "taxi" sen lägga i samma omgång med resterande bokstäver " lat" med hjälp utav a:et i taxi ?? Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Fast är det inte lite trist ändå när det ändå bara är slumpen (många DW/TW i rad osv) som avgör när man lägger såna där krejsikrejsi poänggivande ord?
Någon som vet om det finns något fusk till Wordfeud på svenska? Är själv inte intresserad men möter en tjej nu som, efter tre omgångar, lagt två ord som är sju och åtta bokstäver långa? Vad är oddsen på att hon kan få en såndär "lägga-alla-bokstäver-bonus" två av tre omgångar? Känns tråkigt att ligga efter med 140 - 60 efter tre omgångar liksom...
Fanns något som hette "Filips Alfapet Grej" som gick att ladda ner förut, men nu tror jag inte att den finns tillgänglig längre. Den var riktigt smidig då man satt och vann alla matcher då man spelade via Internet på andra liknande saker.
Eller så är hon bättre än dig? Jag har lett med mer än så efter en omgång flertalet gånger. Andra gånger har jag legat under med lika mycket efter lika många omgångar. Ibland går det bra och ibland går det dåligt.
Har inga problem med att förlora mot folk men jag blev bara misstänksam då hon lyckades lägga alla sina bokstäver i två av de tre första omgångarna. Hon är en person som knappt har G i Svenska A och B så det är klart att jag blev misstänksam.