Hur bra är "bra" för dig? Vad får du i genomsnitt på normal board och strikt ordlista? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Svårt att säga men kanske 360 i snitt. På Betapet är jag inte ens speciellt bra men i Wordfeud är det inte samma standard på spelarna. Hittat en motståndare det blir bra matcher med men skulle vara kul med fler.
Jag ligger runt 350-400 med normal ordlista och spelar väldigt sällan strikt, men vi kan ju testa en match. Jag nickar djjokke där med Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
För mig är det tids-aspekten. Jag spelar för att slå ihjäl lite dötid då och då, men det innebär att jag måste kunna ta paus i spelandet när som helst. Det går inte med Betapet.
Kan någon en gång för alla reda ut följande fråga: När ni chattar i WF, kan ni då lägga telefonen ner och skriva? Min vägrar och att skriva ens de kortaste meddelandena med telefonen stående gör mig smått galen...!
Vad menar du med att du inte kan ta paus i Betapet medan du kan det i Wordfeud? Written by my thumbs using Tapatalk.
Ja, precis. Typexempel: Ska hämtar ungar nånstans, parkerar med bilen och skickar ett SMS om att jag står utanför. Nu har jag 1-2 minuter att slå ihjäl. Perfekt för att göra ett dra i ett par av de WF-matcher man har pågående. Väldigt vanligt att jag gör typ ett drag om dan i WF.
Men det kan du ju göra i Betapet också. Du har 72 timmar på dig att lägga ett ord. Written by my thumbs using Tapatalk.
Om man kör Obegränsad bara väl? Alla andra spel är ju tidsbegränsade, och jag har för mig att Obegränsad inte funkade på mobilen sist jag testade (men jag får väl erkänna att det var över ett år sen).
På Wordefeud reggar man ju sig bara med sin epost, och man hittar på ett användarnamn, som kan vara vad som helst. Man behöver ju aldrig uppge sitt riktiga namn, varken för- eller efternamn. Jag har flera gånger spelat mot människor som kanske bara hetat ex, "Bengt" på Wf. MEN - När denne spelar när jag inte är inne på Wf, så får jag ju ett meddelande i meddelande fältet längst upp på skärmen i mobilen. Och då kan det ofta också stå hans riktiga efternamn!! Typ Bengt Olsson. Konstigt? När jag frågat folk om det på chatten i WF har de ingen aning varför det blir så? Kan någon förklara?
Fast du kan koppla kontot till Facebook, men logga in med Wordfeud kontot. Så jag har och då syns mitt namn (Facebook) och inte mitt nick (Wordfeud).
Tack det är nog något sånt. Men som sagt, när vissa spelar syns bara deras nick/förnamn inne i själva WF, men om jag går ur WF och de lägger ett ord, och jag får en notifikation om det, så står det deras fullständiga namn i meddelandefältet längst upp i mobilen? Du kan ju fråga om dina motspelare ser det så också när du spelar mot dem?
Iphone användare kan tydligen förstora motståndarens bild. Vore ju kul att kunna i Android också? För det går väl inte än? Eller?