Dom lägger sig utöver unitsen, alltså 20 * 6 + 10 i ditt exempel. Alltså tjänar man inget på att ha defence-buildings i början då units är mycket billigare att försvara med. Det är på högre levels när man redan har fullt antal units och när unitsen kostar i upkeep som man kan utöka med byggnader. Angåengde skillpointsen har dom inte gått ut med hur dom fungerar men de flesta verkar överens om att totala attack/defence-pointsen gångras med värdet i attack/defence. Har man alltså 1000 attackpoints och har 20 i attack får man 20.000 attackpoints. Men som sagt ingen som vet, men att dom bara läggs på som +20 i attack kan man ju utesluta, det skulle vara alldeles för dåligt.
Jag har nog gjort bort mig grande... Flashade in en ny ROM häromdagen och numera kan jag inte spela World War...får bara upp "Sidan kunde inte visas" när jag startar programmet. Har av- och installerat appen flera gånger med samma resultat. Har letat efter någon mapp i telefonen där inställningar kan ligga och skräpa men utan framgång. Någon som varit med on liknande?
Nja...det har strulat i två dagar nu...och går fortfarande inte. Frågan är hur jag kommer åt att wipe:a mitt konto i min telefon..? Har insett att jag kommer få starta om på ny kula.
jag har lagt till hur många som helst oxch det står att "namn" har joinat men sen när jag kollar så är vi bara 4 st ändå
Riktigt kul spel men jag har ett litet problem. När jag sitter uppkopplad på WLAN:et här hemma så kommer jag inte in i spelet, får upp "loading"-skylten men den kommer aldrig vidare. Kör jag via mobilmasterna funkar det dock klockrent. Någon som vet vad det kan bero på och hur man fixar det? Har en Hero med orginal-rom.