tänkte bara slänga in mina 2 cents. kan inte säga att jag är hajj på spelet men ett tips till alla som börjar. Själv är jag 22 efter några veckors bunkrande. Det jag har gjort är att alltid ha 6 units av dom som ger mest defence. När jag levlar sätta alla points i def. (HAr man alliance så självfallet flera och har även köpt attack för hjälpa dom som attackerar) Alla pengar du får spendera i income dvs buildings.(SJälvfallet spendera en del i +def det hjälper massor) För att överleva i högre levlar senare så måste du ha hög income. Detta är jävligt tråkigt sätt och spela på men effektivt i slutändan. Level 22 är lågt jag vet men bunkrar fortfarande. har 10.056.000 income/hour för tillfället och just nu har jag börjat köra lite missions för fördriva tiden hp 150/150 energy 300/300 3/3 ammo Fights won: 1375 Lost: 212 death:1 missions: 168 Kom göra med pointers ni som är höglevel btw alliance code: Y6J9YP
Är det bara för mig som spelet har blivit jävligt segt sista tiden? Sjukt nog är det segare med mobilsurfen än med trådlösa hemmanätverket.