Någon som kan ge mig några tips, jag blev precis lvl 21, får ca 300k var timme men varje gång jag blir attackerad eller attackerar så förlorar jag
vad är det för 2nya apps som finns från samma utvecklar ? World War - 14 honor points World War - 23 honor points
Nån som vet om det funkar på QVGA skärmar... Hittar d inte på market, och när jag googla så vägrar QR koden funka... Edit : Står bara Den begärda artikeln hittades inte.
Du behöver bättre försvar. Antingen via bättre units eller med hjälp av byggnader... Jag har 42 bunkers, 20 guard towers, 27 Anti aircraft launchers, 19 turrets och 6 landmine fields. Sen har jag lagt typ 50 poäng på defense...ingen rår på mig. Har 171 fights lost och 1030 fights won. Sedan spelar din allians roll också. Om du har allianspolare med klena enheter kommer deras svaghet slå mot dig eftersom varje person i alliansen deltar med 6 enheter i varje fight. Om jag bidrar med 6 st. minigunners när du slåss hjälper det ju inte så mycket... Med det sagt söker jag allierade. Min kod är 92KVFY