Är du inte lite snett ute när det gäller Allianssystemet? Ju fler man har i sin allians ju fler trupper får man med sig i varje slag. Men det är av sina egna trupper och inte av sina alliansmedlemmars trupper. Så har jag fattat det iaf...
Jo, det har du rätt i. Fel av mig och om jag ska skylla på ngt så ligger väl värmen bra till hands..?
C7UER5 Det går bra för mig tycker jag, satsar på defence men nu på attack. Jag har lagt till några men det står 1 i min alliance. Tar det tid? ----------------------------------------- Sent from my Samsung Galaxy S with Android 2.1 using the Tapatalk app.
Har lagt till alla på den här sidan av tråden, längre bak struntar jag i. Lägg gärna till mig också! K384DS
Vad är meningen med att lägga en sanktion på någon? Kostar bara en själv pengar eller finns det något positivt?
Fel. Mina allianspolare använder MINA enheter, inte sina egna, alltså spelar det ingen roll vad din alliance har för vapen! Btw, vem har högst level och mest income här på Swedroid? Jag ligger på lvl 46 Income: 150 milj/timme Buildings/Units: Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! POSTA era saker! Btw, lägg till mig om ni vill, 3GN43T!