Allierade från forumet. (Min kod: RC4H2Y) Namn: Eviltoaster Land: Storbritannien Nivå: 12 Edit: 2010-04-01 18:23 Namn: Magnus Land:Tyskland Nivå: 6 Namn: Sternradio Land: Tyskland Nivå: 7 Edit: 2010-04-01 19:45 Namn: niklas Land: Storbritannien Nivå: 7 Namn: anders Land: Usa Nivå: 6 Edit: 2010-04-01 21:59 Namn: Swedroid Land: Tyskland Nivå: 8 Hittades ej i swedroids db. Skicka ifall ni går under annat namn. Namn: Glith Snart lvl 11 igen får se om min tur klarar sig längre denna gången.
Förstår inte hur jag ska balansera mitt spelande lvl 11 och uppåt får jag riktigt med spö. Fast vinner man får man typ $20.000-80.000 per anfall
Dunno hur det blev med alliansen jag började om igen Ska idla på lvl 7 i nån vecka ... EDIT: Aha därför jag inte hittade dig glith ... du hade inte postat något..
Hallo! Tankade nyss spelet men jag får "processen com.storm8.worldwar för programmet... stoppades oväntat...". Har en legend, ej rootad. Någon annan som har samma problem?
Behero rom kanske? Den romen har problem att länka vidare till en url från appar, läste det på deras officiella forum. Kör den romen och har samma problem nämligen