ED4T5H Skitkul spel Hittade tillslut spelet som apk fil efter febrilt letande, appen finns ju inte på market på Wildfire.
Vad har ni för strategi? Jag funderar på om det är smartare att inte levla upp så snabbt, dvs inte köra uppdrag, för att på så sätt bunkra pengar och bli starkare än många andra spelare på samma level. Men det är ju inte så kul, och det tar lång tid att få in pengar.
sen lvl 13 har jag bara gjort uppdrag 1 i europa och bara satsat på defence och inkomst. alla som farmar mig får ett 50k pris på huvet
Jaha. Då hade man klarat av level 2 i alla världsdelar. Vad händer nu?? Inget mer hände, inget nytt erbjöds. Slutar det verkligen så lamt utan något speciellt?
XXQFCJ - Sgt Sven - lvl 104 Jag har lagt upp min allianskod tidigare. @thehero vafan.. E.Asia sista som kommer? Jag har helhjärtat satsat på uppdragen, vilket iofs har gett mig urusla stats. 177 vunna och 1359 förlorade
Nej. Efter E.asia är du inte ens halvvägs igenom. Jag la allt på energi så jag kunde avancera snabbt genom nivåerna. Då tog det mig ca 8 månader att slutföra. Ett tips, lägg så mkt du kan på saker som genererar pengar. Du lär behöva det. Hoppa över att få starka trupper, försvar och annat tjafs.
Har addat en del nu. Min kod: GD7JAP (heter sgt. andersson) Fick en röd-camoflerad ZBD-97 IFV-Tank av "Presidenten" (Rare-item) Awezome!