Fattar inte. Tycker den nollställer varje gång man gått ut till homescreen. Måste man vara inloggad hela tiden? Edit, ne nu funkar det. Tror den knasade sig för att jag hade 3 World War installerade.
Någon som vet om det är exakt lika mellan iphone och androidvarianten på spelet? Tycker att dom bara snackar om iphone-varianten på deras forum. Undrar också om man har glädje av alla enheter som inte slåss i en fight. Alltså, som jag förstår det används bara de sex bästa man har, stämmer det? Om man är allierad med andra så kan man använda fler, men är det sina egna eller dom andras man använder? Tacksam för svar.
Stannat på lvl 9 för att få en schysst income och defense, men lägg till koden så jag får lite allies också! 6SHTY5
Ligger inte heller så bra till på lvl43 och 15.5mil i income. Men skall försöka ändra det. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Det som är den stora skillnaden är att de som har iphone har ett annat utseende på sitt spel. När vi bara ser konstiga tecken så ser de olika bilder eller ikoner kanske man ska säga, i kommentarer, broadcast och spelarnamn. Men spelreglerna är desamma. Du använder de sex bästa av dina gubbar, och de i din allians använder dins bästa gubbar. så har du 10 i din allians så använder du 60 av dina bästa gubbar.
lvl 171 PJWCBX fruktansvärt vanebildande spel, spelar absolut inte för att rocka alla och bli bäst men det går helt okej ändå håller just nu på att bygga upp min farm för mina "cows"
är det bara jag som har problem med den där notify grejer som inte går att stänga av? provade flera andra storm8 spel och det är samma på alla /b