Bara mitt spel som ibland "vägrar" starta, står loading i typ 10 min... innan man kan börja använda det, tur dock att det bara är väldigt sällan det blir så här. BTW. 8VFENK är min alliance
Det handlar i början (2 veckor - 8 månader) att samla pengar och bygga income-byggnader. Det gäller att skynda väldigt långsamt och fokusera på income income income i början. Många skaffar sig många Allies i början, vilket jag tycker är fel. Har du många allies så behöver du fler Units, vilket innebär att du måste spendera dina pengar på annat än income-byggnader. Pumpa upp income- och defensebyggnader och håll units som inte kostar upkeep. Cash is king i detta spel. Hur tänker ni när ni spelar?
Är rookie på detta spel, ligger på lvl 24 i skrivande stund. Dock redan beroende, skulle dock behöva nån allierad för att kunna gå vidare med mina missions. Adda mig: SRGAEC Ciao!
Fråga: Om man blivit attackerad och vill slå tillbaka och får meddelandet "Their forces are retreating and cannot be attacked", vad gör man för fel då? Finns det en tidsfrist man måste vänta ut?
Du gör inget fel, det är hans trupper som har mindre än 28 HP kvar, så försök igen om en stund. Jag behöver 3 allies, XAEXCD