Står ju såhär i FAQ'n: 13a) How many members can I have? Your Alliance size is currently unrestricted, you can have as many as you want, HOWEVER when you attack/defend, you will only USE FIVE times your current level. This means, if you're level 10, and you have 1000 alliance members, when you do battle, you'll only use 50 of them, so technically, the largest Alliance you'll ever need (untill they raise the level cap above 200) is 1000 members. 13b) How many members should I have? I would advise you to have an Alliance of only 4 (including yourself) at the lower levels, this lowers the amount of units you need to defend yourself (while still keeping you in the top of your Alliance Bracket), which in turn lowers your upkeep Betyder det att man inte ska adda folk som en galning härifrån utan ta det lite lugnt?
ggFU, land: tjing-tjong (underdog såklart). kod: U4TQPJ level: 19 Min taktik är att börja med en allians på totalt 4 (inkl dig själv alltså). Detta gör att man inte syns för attack för de som är i större allianser. Vid 18-20 verkar det lämpligt att gå upp till 9 allierade, där nästa gräns verkar vara. Skicka gärna ett pm om du addar, så jag vet vilka som är från swedroid och inte
Går i väntanstider på min desire så jag kan inte testa spelet än, finns det nå gameplay filmer på det här? kostar det? /b
Funderar nästan på att skapa ett nytt konto för att börja om från början. Känns lite enklare nu när man har börjat greppa det mesta. Är en del saker jag borde ha gjort annorlunda från början. Nu är allt väldigt utstrött, har testat att köpa det mesta. Känns som att en mer tight allians som siktar på ungefär samma saker skulle ge mer då. Såg att jag var uppe i 50 pers eller något nu, lite onödigt då kvaliten på alla varierar en del.