Jag idlar på Level 8, lägger alla slantar på inkomstbringande byggnader. Startade upp användaren för 1,5 vecka sedan och har nu en inkomst på drygt en miljon i timmen. Sjukt tråkigt, men första vändan så levlade jag för snabbt och hade sedan inte en chans mot de andra spelarna.
Ja, jag känner att jag drog iväg lite fort, känns som om det kommer bli en reset dom närmaste dagarna nu när man har lite mera koll.
Startade om.. ni är välkomna att lägga in mig som allierad, kommer dock ta det lite lugnare denna gång KFE5QU
Har gnällt på frugan att hon fastnat i farmvilleträsket. Kommer nog få äta upp det Min kod är KTHXX9.
Det är ju inte bara bra att ha många allies, man fightas ju mot dom som har ung. lika många. Finns det nån mer fördel? Annars verkar det mest dyrt eller (att hålla x6 med Sina dyraste fighters x ant allies)? Sitter på telefonen så jag har inte kollat igenom hela tråden, detta kanske redan behandlats? Ledsen isafall.
Fick resetta skiten då jag vet mer hur det fungerar nu! Min kod är: ASH6NP Det är jätteOK att adda mig!
På level 30. seg ekonomi just nu, men snabbt på väg bli bättre. tar gärna emot starka allied. med det menas alla seriösa..."ler" adda på 25H2F9.
Vad ær poængen med att flera har tusentals units, man anvænder væl bara typ 12 max pr. klass eller vad man ska sæga?
Har lagt till en del men behöver större alliance för att köra America missions. Så adda gärna mig : 3tu46a Matter
Hur många du kan använda beror på hur många allierade du har. För varje allierad kan du använda 6 enheter till. Har du exempelvis 4 allierade kan du alltså använda 4 * 6 = 24 enheter. Du använder alltid dina starkaste enheter.