x10 mini pro el desire

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av sjukperro, 17 jun 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sjukperro

    sjukperro Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2010
    Inlägg:
    356
    Mottagna gillanden:
    38

    MINA ENHETER

    ska byta telefon snart (i augusti) och är ganska säker på att det blir en x10mini pro (fint med tgntbord + att den är billig), en desire el en iphone4(inte så stor risk men man vet aldrig). är sugen på x10 mini pro för att den har tgntbord, som underlättar om man programmerar on the go. Desire däremot är väl bättre på allt men har inget tgntbord + att den är ganska mycket dyrare. nån som har förslag el tips och råd?:cool:
     
  2. OliverG

    OliverG Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    7 okt 2009
    Inlägg:
    2 900
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Det är väldigt olika telefoner. Jag har testat en X10 mini, och det fungerar förvånansvärt bra med den lilla skärmen. Skulle dock inte orka med den under en längre tid. mini pro har som sagt fysiskt tangentbord, och den skulle därför fungera bättre. Personligen skulle jag ha valt en Desire framför någon av X10-modellerna.

    Du har ingen MediaMarkt-butik eller liknande i närheten där du kan testa på telefonena? Att bilda sin egen uppfattning brukar vara bäst.

    Om du vill ha en komproimiss mellan dessa så skulle kanske Motorola Milestone vara värd att slänga ett öga på?
     
  3. sjukperro

    sjukperro Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2010
    Inlägg:
    356
    Mottagna gillanden:
    38

    MINA ENHETER

    men motorola måste man importera... tänkte förlänga abonnemanget så då funkar det inte att importera:( SE brukar ju vara värdelösa på att släppa uppdateringar till sina telefoner, medans HTC brukar försöka hålla liv i dom ett tag iaf.. känner mej ganska kluven:ehm:
     
  4. sjukperro

    sjukperro Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2010
    Inlägg:
    356
    Mottagna gillanden:
    38

    MINA ENHETER

    har SE börjat med vanliga microSD kort el har dom fortfarande sina special sony skitkort? har en hel hög med vanliga microSD liggandes så känns rätt ovärt att måsta köpa ännu fler om man skull köpa en ny telefon:ehm:
     
  5. Coldsnap

    Coldsnap Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jun 2010
    Inlägg:
    461
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Vanligt microSD är det. Ärligt talat skulle jag gissa att X10m Pro blir lite väl plottrig att skriva nåt längre på, men den som lever får se. Som OliverG sa, bäst är att gå in och testa telefonen lite och se hur det känns. :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.