Avslutad: Xiaomi Mi 11 Pro (8/128GB)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 3 mar 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 739
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Har dragit på mig lite för många lurar så testar att sälja Mi 11 Pro. Samma huvudkamerasensor som Mi 11 Ultra men ligger betydligt bättre i handen eftersom den är lättare och tunnare.

Beställdes från Tradingshenzhen i november och använd sedan början av December 2021. Har alltid använts med skal och skärmskydd så den är så vitt jag kan bedöma i nyskick. Har precis dragit av skärmskyddet för att bekräfta att skärmen är repfri. Reserverar mig dock som alltid för subtila hairlines jag kan ha missat. En av de absolut bästa telefoner jag någonsin haft. Skärmen är identisk med Mi 11 / Mi 11 Ultra så samma skärmskydd kan användas. Till skillnad från kinaversionerna av Mi 12-serien stödjer denna band 20 och 28.

Flashad med Xiaomi EU Weekly med MIUI 13. Kan på begäran flasha in Xiaomi EU Stable innan den skickas. Kartong, kvitto, 67W laddare med adapter samt två olika skal ingår.

Köparen kan naturligtvis välja att flasha in kineisk eller global officiell mjukvara, personligen tycker jag dock Xiaomi EU är att föredra eftersom allt fungerar inklusive google pay och man slipper bloat.

CHINA Firmware = Saftynet Passed + OTA Updates + Widevine Level 1

XIAOMI.EU Firmware (unlocked) = Saftynet Passed + manual Updates + Widevine Level 1

GLOBAL Firmware (unlocked) = Saftynet Failed + OTA Updates + Widevine Level 1 + No Google Pay

Pris 3966 kr inkl frakt.

Last edited: 4 mar 2022
  2. flipp

flipp Android Expert Moderator

Mottagna gillanden:
    8 739
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
Trådstatus: