Xiaomi Mi 8 6/64 GB

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av RealMagic, 29 jul 2019.

  1. RealMagic

    RealMagic Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 dec 2014
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    10
    Är den ff värd att köpa eller finns det nån annan runt samma prisklass som man ska satsa på? Hur är det med uppdateringar på denna? Är ute efter en större skärm med hyfsad batteritid ,ok kamera med minst 64 GB i minne,gärna nfc också. Behöver ha en telefon idag,så förutsättning är att den ska finnas i butik. Tacksam för svar :) Mvh
     
  2. Droid82

    Droid82 Guest

    Om du ska ha en i butik idag så är den nog ett riktigt bra köp. Jag har en Mi 8 och det är överlag en grymt prisvärd telefon. Jag har dålig koll på hur det är med uppdateringar. En Mi 9T är nog också ett riktigt bra köp men jag vet inte om du kan få tag i den i butik idag, och den har en sämre fingerprintsensor och en sämre processor, och är markant tyngre. Vad gäller framtida uppdateringar så har jag dålig koll. Bifogar en bild på nuvarande situation.

    Screenshot_2019-07-29-10-53-14-705_com.android.settings.png
     
  3. RealMagic

    RealMagic Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 dec 2014
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    10
    Tack så mycket för info,blir nog en sån idag :)
     
    Droid82 gillar detta.
  4. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 429
    Mottagna gillanden:
    8 363
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Har haft både Mi 8 och Mi 9 och gillat båda skarpt. På några punkter är dock Mi 8 faktiskt bättre än uppföljaren. Gillar särskilt att den har en IR-kamera för 3D-ansiktsupplåsning något som saknas på Mi 9, även fingeravtrycksläsare på baksidan är en fördel. Batteritiden är tillräckligt bra om än inte fantastisk.
     
    RealMagic och Droid82 gillar detta.