Är det någon mer som upplever att tidslinjen i Google Maps inte "får med" alla stopp, under en rundresa till flera platser/städer? Besöker jag sex platser under en arbetsdag, visar tidslinjen ibland bara tre, t.ex. I min förra telefon (Nexus 6) var problemet betydligt mindre, även om det förekom.
Är ni nöjda med batteriet på pro modellen? Är den som en Huawei P30 pro på ett ungefär? Nåt speciellt som drar extra?
Ni som har 9T Pro, har ni testat att fingeravtrycken inte har samma problem som galaxy S10. Att alla fingeravtryck fungerar med skärmskydd på?
Jag tycker telefonen drar mycket batteri i standby med "androidsystem" och "android" som de största bovarna. Vet någon vad det kan tänkas vara? Vill tillägga att jag tagit bort en massa appar också genom adb fastboot tool.
Om jag använder den så kan jag lätt få ut 5-6 timmar så där är den bra. Det är när den står i standby som den drar mycket, som igår hade jag mot kvällen vid 17 tiden 60% kvar och en skärmtid på 45 miniter. Hade jag använt den flitigt istället så skulle jag kunna ha 3 timmars skärmtid vid den procenten vilket känns väldigt fel.
Inte första gången man besöker sidan men första gången jag gör inlägg. Rent prismässigt så känns Xiaomi Mi 9T Pro International version på tex Eglobal.eu för 329.99 euro som den bästa dealen oavsett fabrikat i den prisklassen. Eller finns det bättre deals/mobiler för de stålarna? Kör Xiaomi Mi A1 i 18 månader idag och är ruskigt nöjd förutom kameran. Men pris vs prestanda vad grymt vid inköp.
Letar efter en mobiltelefon till tjejen. Just nu verkar Mi 9T pro och Mi 9T högst intressanta. Det jag undrar är om Pro versionen verkligen behövs. Hon spelar inte spel på telefonen. Behövs det då en Snapdragon 855 istället för en 730? Vilka andra skillnader finns det mellan dessa två telefoner?
För vanlig användning räcker vanliga bra enligt tester jag läst och hört om. Och den är ju en del billigare också.
Har en 9T själv, spelar inte så den räcker mer än väl för mig. Om du tittar i denna tråd så tycker jag den ger mycket svar på din fråga : Xiaomi mi 9, 9t eller 9t pro
US $13.48 10% OFF|MDY 10 EH Xiaomi Charger 27W Original QC4.0 mi9 mi9T Charger EU Adapter Mi CC9 Redmi K20 Pro Note 8 Pro on AliExpress - 11.11_Double 11_Singles' Day Ska försöka komma ihåg det nästa gång jag laddar !
Jag sökte och fick precis uppdatering till Miui 11 och Android 10, har installerat och tycker telefonen fått bättre flyt.
Det gör det inte på vanliga Mi9, hemsk stutter och framedrops mest hela tiden. Även på väldigt lätta sidor som ex Wikipedia.
Nån som har fått dom pulserande animationerna som ska synas när skärmen är avstängd och man fått en notifiering att funka?