Hitils
Nu har jag haft min sedan i julas och är förvånad hur bra den är. Riktigt bra batterier och skärmen är helt ok faktist. Den kan vara lite seg vid vissa tillfällen men det är min Iphone x också. Det som jag blev förvånad över är hur smidig mi max 2 är och flytet mellan app byten och scrollningen. Den är rätt snabb helt enkelt. Sedan gillar jag Mimu som hela tiden säger till när det är dax att uppdateras. Och det finns forum för oss användare på Mimu appen. Det gillar jag skarpt. Byggkvalitén är grym, bättre än min Iphone tycker jag men, smaken är delad som baken. Det enda som min nexus 6p/Iphone x var/är bättre på är kameran, men skit samma.
Stort plus är att jag nu bara behöver en telefon eftersom den tar 2 simkort. Och det funkar smidigt mellan simkorten, olika ringsignaler och sms på separata nummer.
Ipaden behöver jag inte längre ta med mig och priset 2000 spänn. Va fan hur mycket tjänar samsung och Apple på sina lurar?
Som sagt hur bra som helst för pengarna.
Har du fler frågor så hör av dig eller någon annan Mimu freak;-) som finns här på forumet.
Mvh Douglas
Last edited: Jan 15, 2018