Det är förståeligt för wish är inte längre enkelt att handla från för man kan inte sortera efter alfabet eller pris.
Detta togs bort förra året efter att användare skrev egna skript till violentmonkey för att få tillbaka dessa funktioner, men så var de snabba att göra om hemsidan igen och igen.
Det jag har köpt till mina telefoner på wish är:
Två skal
Ultra-Thin Litchi Pattern Retro Leather Soft TPU Case
Rugged Hybrid Dual Layer Armor Shockproof Case
En rund usb-c kontakt magnetisk adapter till min magnetiska kabel
Spedu Only Usb Type C Plug (no cable)
En rektangulär magnetisk usb-c kontakt till min adapter man sätter på en existerande micro usb kabel
Mobile Phone Charge Automatic Adsorption
En auto-disconnect usb-c kabel (jag använder just nu en app för att stänga av laddningen när den når 99%) just för att förlänga livslängden på batteriet
Mcdodo USB-C Type-C QC 3.1 LED Auto Disconnect
Likadan fast micro-usb till min gamla telefon (har ej kommit fram)
Mcdodo Micro Innovative USB Charging Cable
Och i lightning kontakt - ny version av deras lightning med auto avstängning som ovan (har ej kommit fram)
MCDODO USB Charger Cable for iPhone
Magnetkablarna har jag på mina powerbanks eller på laddaren när jag inte är hemma för att undvika att ta sönder usb porten om jag tex tappar telefonen i bilen när laddaren är ansluten.
Mcdodo kan finnas billigare om du söker på nätet. Men just nu vill jag bara ha bekvämligheten att slippa bry mig om tullen.
På aliexpress har jag beställt
Flip Leather Wallet Cover for Xiaomi Max 3
IDEWEI For Xiaomi Mi Max 3 Case Cover
For Xiaomi Mi Max 3 Camera Lens Tempered Glass Screen Protector
Skalen var jag nogrann med att välja skal som är gjorta i TPU som är hårdare än silikon så att telefonen inte trillar ut om man tappar den. Samt att hela skalet går runt hela telefonen. Inte som på många skal att det är två hårdplast lister på höger och vänster sida och ingenting på ovan och undersidan.
Samt att TPU skalet är lite högre än själva telefonen så att glaset inte ligger mot bordet om man lägger telefonen upp och ned.
Detsamma gäller för kameralinsen, vissa skal är så tunna på baksidan så att kameralinsen ligger når hela vägen och ligger mot bordet.
Last edited: 7 september 2018