Ingen aning.. Det hoppas jag innerligt inte.. Då har jag problem när jag vill byta till officiella Lineage...
Nej det har med kryptering att göra så bara du wipar data innan du installerar Lineage så kommer det gå fint. Lätt hahaha och beställa en massa skräp skal som aldrig kommer komma till användning. Fick slänga en hel ICA påse med grejer.
Antagligen.. Men om alla mina försök att flasha lärt mig något så är det följande: Det kan alltid gå fel, oavsett hur enkelt det är på pappret...
Ja det var länge sen jag kände mig så nöjd som jag gjorde med Xperia z ultra igen. Hände nu... Så vi får hoppas på jätte skärmar på mini storlekar á Xiaomi Mi Mix .
Jag har slängt skärmskydden jag köpte av dig, fick sålt laddare och VR-brillor.. Skalen ligger fortfarande i hyllan *höhöm* Åter till topic, ursäkta Jag har faktiskt testat att använda denna manick som telefon (hör och häpna), men det går inte. Jag kan använda den någorlunda med en hand men i ett längre telefonsamtal skulle min arm gå av :'D
Skam den som ger sig eller vad är det nu det heter? Oficiella versioner av Lineage finns uppe för Mi 1, Mi 4 och Mi 3w(?) Dessa är nightlies men om en inoficiell version funkar som daily borde väl den officiella funka minst lika bra, eller? Det är ju i princip bara CM i allt annat än namn...
Där ser man, jag har inte ringt tillräckligt mycket med den för att uttala mig om den saken.. Funkar Fingeravtrycksläsaren för dig? För jag försökte lägga till mitt pekfinger igår men den reagerade inte..
Någon kanske gör sig besväret att porta kamera-appen från Xiaomi till Lineage framöver.. Jag vet att de gjort det med kameran som finns på OP3 bl.a