Avslutad: Xiaomi Mi Mix 2 6GB/128GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av FZL, 6 maj 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. FZL

    FZL Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2017
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    57

    MINA ENHETER

    Bli medlem eller för att visa innehållet!

    Blev sugen på att testa Samsung så säljer nu min fullt fungerande Xiaomi Mi Mix 2, Ceramic Black versionen med 6GB RAM/128GB lagring. MIUI 10, EU-rom är installerad på den. Inköpt i november 2017, har kvar originalkartong, dock inte kvitto.

    Baksidan har en spricka (se bild 4, var lite svårt att fota den) som jag tror orsakades pga värmeförändringar när jag hade den liggandes på fönsterbrädan med fönstret öppet på vintern, annars inga större skönhetsfel, har haft skal på mestadels.

    Det finns tillbehör man kan få med vid intresse, dock avråder jag från användning av dem. Se bild 5. Skalet är trasigt i nederkant, skärmskyddet sitter inte värst bra, kabelhöljet är trasigt m.m.

    Finns för hämtning i Rimbo, annars kan jag skicka eller mötas upp centralt i Stockholm. Swish föredras.
    Prisidé är runt 1500-2000 kr, men kom med bud så får vi se när båda parter är nöjda :)

    OBS. Är ganska aktiv på marknaden på Sweclockers under namnet FreddanQ, så har referenser där om det behövs.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.