Denna platta är rapp och har hög kvalitétskänsla, men jag lyckas inte lösa felet med "Goggle Play Services is not supported on your device" när jag startar t.ex. Youtube. Har försökt cacherensning av services, framework och Youtube, testat fabriksåterställning och testat appuppdatering. Inget löser problemet. Har någon några idéer? Ni som inte har fått detta problem, hur konfigurerade ni den?
Någon kanske är intresserad av hur jag löste det. Jag flashade in "EU"-ROMen och fick då ett annat fel; Play Store ville inte ladda ner några appar. Jag avinstallerade alla uppdateringar av Play Store och det löste det problemet. Nu fungerar plattan felfritt.
Jag tog denna: https://androidfilehost.com/?fid=745425885120732775 Jag vet inte om det finns nyare eller stabilare. Ursäkta dröjsmålet
Köpte en mipad 2 till ena grabben för ett tag sen på Aliexpress. Nu ska minsta grabben också få en platta och funderade på mipad 3 då vi är nöjda med 2an. Hittar nästan inga mipad på Aliexpress längre. Nån som säljer mipad 3 för 6000kr på Aliexpress annars inget. Någon som har koll på var man kan få tag på dom nuförtiden?
Hej Min son säger att det är en ny Xiaomi Pad på väg in i matchen den 24 april. Är det någon av er som kan bekräfta hans påstående?
Något av en källa Tycker dock att specen är väldigt tveksam. Compare Chuwi Hi10 Plus vs Xiaomi Mi Pad 3 vs Xiaomi Mi Pad 4 - Chuwi Hi10 Plus vs Xiaomi Mi Pad 3 vs Xiaomi Mi Pad 4 Comparison by Price, Specifications, Reviews & Features | Gadgets Now
Verkar som jag la upp fel länk. Nougat är gammal och processorn verkar för slö. Buy Xiaomi Mi Pad 4 Online at Best Price in India | Xiaomi Mi Pad 4 Reviews, Specification - Gadgets Now