Inte vad jag vet. Det finns en version med 4G för China Mobile som borde kunna fungera med Tres TDD-LTE i storstäderna, men varken 2G eller 3G kommer fungera.
Ser ju spännande ut. Frågan är bara när 4g versionen kommer. Finns alldeles för många mobiler att välja mellan Va helt inne på Oneplus men så ser man nya som kommer hela tiden.
Tror de skulle släppa 4G varianten för Asien först och sen en anpassad för Europa men det finns inget utgivet datum för den förutom någon gång senare i år. Vet inte om 4G är så nödvändigt heller tycker inte att jag har någon jätteanvändning av det nu.
Är väl bara 4g som inte fungerar? Jag tror nog faktiskt att jag klarar mig utan det, har ändå begränsad datamängd och tycker därför inte att jag kan uttnyttja 4g fullt ut....
Jag var riktigt sugen på att köpa en men jag vill ha fungerande 4G och ville inte vänta, blev en LG G2 istället.
Är väldigt sugen på att köpa en från Xiaomiworld, Oppomart sålde slut på sina ex idag. Känns dock som att man får betala rätt saftigt överpris 459 dollar, skulle ju kosta 320 dollar. Men det är ju fortfarande rätt billigt, blir ungefär 3500kr inklusive frakt.
Hur resonerar du här? 4g påverkar inte din datamängd! Bara för att det går fortare så ökar inte datamängden du använder.
Jag har haft min ett tag nu (WCMDA) funkar klockrent köpte från ibuygou.com levtid 4dagar. Jag beställde 16gb versionen med lite extraprylar som glasskydd och ett tunt skydd för telefonen, med expressfrakt 3300kr. Jag kör MIUI v6 från http://xiaomi.eu/ Bästa är batteritiden med (min normala användning, jag är ingen hardcore användare men allt är påslaget hela tiden och jag fotar, surfar och facebookar) så laddar jag varannan natt ibland var tredje