Länken är på plats som efterfrågats, så nu återstår att se hur det utvecklas. Tror det är bättre att försöka hålla tråden konstruktiv då motsatsen inte är särskilt behjälplig.
Huvudsaken är att konsumenten vet vad som gäller vad beträffar service och support, så att det inte uppstår några missförstånd. Där hoppas jag att det blir tydligt i alla fall. Modellen skiljer sig ju onekligen åt från hur andra tillverkare arbetar.
Det blir särskilt intressant när butiken i Stockholm slår upp dörrarna. En fysisk närvaro har sina fördelar, inte minst vad gäller sparkarna, robotdammsugarna etc. som många nog gärna testar före köp. Dessutom lär väl utbudet bli lite bredare, speciellt smarta hem-produkterna är väldigt prisvärda. Även om en del andra butiker som tex. Kjell & Co tagit in en del produkter, så står de ju sällan framme. Utanför mer teknikorienterade kretsar är nog kännedomen inte så stor frånsett telefonerna.
Last edited: 24 sept 2019