Diskussion: Xiaomi telefoner gillar random sidor på facebook

Diskussion i 'Allmänt' startad av r12500, 26 okt 2021.

  1. r12500

    r12500 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2013
    Inlägg:
    797
    Mottagna gillanden:
    233
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 PRO - Svart

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 PRO - Svart
    ROM:
    IOS 16
    Platta:
    Huawei mediapad m5 LTE 64gb
    ROM:
    Helt stock
    Jag har länge haft problem med Facebook då det verkar dyka upp massa random sidor, framför allt kinesiska sidor som jag har "gillat". Det här problemet började i somras, de började dyka upp då och då. Under den tiden hade jag precis skaffat en Xiaomi poco F3 telefon. Jag gick fram och tillbaka till jobb telefonen (Iphone SE) men problemet kvarstod. Sedan dess har jag loggat ut från alla enheter via Facebook, jag har på 2 step authentication, samt kopplat bort alla appar från mitt Facebook konto, till och med Spotify. Problemet försvann när jag loggade ut från mobilen och sålde den då jag bestämde mig att köra på med Iphone 12. Nu för några dagar sen köpte jag en ny lur till min morsa och tog hennes Xiaomi telefon tills den ska säljas, då dök problemet upp igen. Jag misstänker att det är Xiaomi telefonerna och mitt Xiaomi konto. Nu har jag loggat ut från telefonen och kör bara på iPhone. Får vänta några dagar och se om det fortsätter dyka upp random sidor eller om det problemet försvinner, då kommer jag veta med säkerhet om det är så som jag misstänker. Min fråga till er, ni som äger en Xiaomi telefon, testa gå in på Facebook och kolla aktivitets loggen och se ifall det är några random sidor/post som ni inte gillat som finns bland aktivitets listan. Är jag ensam om det här problemet?

    Bifogar en bild på hur det ser ut i min aktivitets logg.
     

    Bifogade filer:

  2. toobiiias

    toobiiias Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2013
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    288

    MINA ENHETER

    Kollade precis i mitt flöde och jag har ingenting konstigt som dykt upp!
     
    Kristy gillar detta.