Fråga: XL: Någon som har tips på bra skal?

Diskussion i 'Sensation - Allmänt' startad av Xaviez, 15 jan 2012.

  1. Xaviez

    Xaviez Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 dec 2011
    Inlägg:
    189
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Köpte ett snorbilligt silikonskal på ebay till min sensation xl. Skalet är helt ok (ska komma med mer info när det inte är mitt i natten) men jag upptäckte att det påverkar bilderna jag tar med blixt om jag har skalet på.
    Bilderna blir lite bleka/vita på ena sidan.
    Så min fråga är;
    Är det någon som kan tipsa om ett bra och tunt silikonskal som ger bättre grepp om telefonen men som inte förstör bilderna?
    Testa gärna fota lite mörka bilder med och utan skalet så du är säker på att inte ditt skal har samma problem.
    Det ska helst vara ett genomskinnligt skal, men vitt eller svart funkar det med.

    På förhand tack för evt svar. :)

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  2. Buff

    Buff Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2012
    Inlägg:
    9
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Kolla in skalhuset's skal. De är billiga och bra. Jag har visserligen ett flipcase nu men har även köpt gele och hårt skal (dock inte använt) Men flip är jättebra har inte haft några problem med att skalet stör trots att det är väldigt tjockt, och att döma med att titta på skalen och det andra ser det bra gjort ut. De har även silikonskal men det kan jag inte säga något om. Dock nöjd med det andra jag skrev om.
     
  3. Xaviez

    Xaviez Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 dec 2011
    Inlägg:
    189
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Får kolla in flipskal, tack för tipset. Gummiskalet jag köpte på ebay fungerar väl ok, men telefonen känns lite klumpig och stor (den är ju redan en bjässe naken). Det börjar störa mig lite med storleken, bökigt att hålla telefonen utan skal när jag ligger ner till ex, tappar greppet ofta (jag använder den med en hand bara).

    Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk