Säljes: Xperia Arc

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tomishu, 4 jun 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tomishu

tomishu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    387
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold
    Tjena!

Har bestämt mig för att gå tillbaka till Iphone nu, och säljer därför min Arc. Den har fungerat felfritt. Telefonen är låst till Telia/Halebop.

Jag är i dalarna nu, men bor egentligen i östergötland, men eftersom jag åker bil så kan jag leverera därimellan. Städer vi tex kan mötas upp i är Falun, Borlänge, Smedjebacken, Hedemora, Fagersta, Kolsva, Köping, Kungsör, Katrineholm, Norrköping, Linköping.

Jag har kartong+kvitto i Linköping, men telefon och laddare har jag med mej. Om du bestämmer dej för affär kan jag sälja telefonen till dej och och sen skicka resten via posten när jag kommer hem. När vi träffas kommer du inse att jag är seriös och jag kommer ge dej garantier för att affären kommer gå säkert till.

Jag åker hemåt på måndag alternativt tisdag, behöver därför veta snart om det finns intressenter. PM:a mig eller svara på detta inlägg.

Priset sätter jag till 3000:- plus ca en femtilapp i frakt om du vill ha kartong och kvitto skickat i efterhand.

2. tomishu

tomishu Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    387
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel Fold
    Bumpar!

Har nu anlänt till Linköping och kan erbjuda alla tillbehör och kvitto till Arcen. Har även wiimote+classic control som jag kan slänga med vid smidig affär.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.