Vi kan inte säga något förrän vi själva har hållit en sådan i handen

men visst IDG är sig lik

Mobilerna börjar blir större och större ingen tvekan där så har man små händer så tycker jag klumpigheten stämmer men det stämmer för övrigt för alla lurar nu över 4,3" inte bara Sonys (bäst o säga innan

). Jag tycker jag har vant mig vid o hantera Xperia S med 1 hand men den är ju iofs mindre än dagens high-end/flagskepp. Bävar inför för nästa köp innan sommaren

Jag tycker att man ska kunna nå topp och botten av en mobil om man har nedre delen i handflatan (så den inte slinker igenom), vilket jag inte gör på min Xperia S, då måste jag hålla den vid sidan och då har det hänt att den slinker igenom om jag är oförsiktig.
Jag lekte med en kompis Desire S... och gud vad skönt det var att hantera en mindre lur jämfört med Xperia S, man blev sugen på o skaffa mindre lur men high-end lockar ju så... och nu kommer inga mindre high-end lurar

Undrar om tillverkare ens beaktar ergonimi´n.. eller är det större bättre som gäller, tror det är mestadels män som tar sådana beslut. Storleks-envy hehehe.. Sorry för off topic
Håller dock med honom ang flottigheten.. det ser man direkt på videon. Min Xperia S är riktigt flottigt på baksidan men den syns inte så mycket pga annorlunda material och vita färgen så klart. Köper man vit Z så kanske det inte är lika tydligt.
Click to expand...