Svårt att se att det ska kunna vara bättre än 2.6an men man kan ju alltid hoppas! Sjukt snabb, smooth, sjukt snyggt och praktiskt och sjukt batterisnål med galaxyblue temat och launchern som följde med samt det ninpph 2.1.3 kerneln undervoltad. Samt så låser sig GPSEn mycket snabbare och är bättre än med orginalromen, mycket snabbare 3g hastighet m.m. 4% batteri / 10timmar i viloläge med internet påslaget samt med alarm som ringde och skärmen påslagen 3-4gånger korta några sekunder varje gång och 1% /6.5timmar i viloläge med internet avslaget är riktigt nice tycker jag för en såpass bra ROM, även om en smarthphone är till för att använas så är det nice att ha vid tillfällen man inte har tid att använda den så mycket och behöver en telefon att smsa/vara tillgänglig med en lång tid utan laddare.
Inte för att jag har användning för kitchen appen längre men den är en stor del i att jag äntligen hittat "rätt" efter att ha testat samtliga roms och kernels och radios gång på gång letande efter det rätta som jag kan bygga min telefon 24/7 på. Gjorde detsamma på min gamla Desire och hittade väl aldrig något jag var riktigt nöjd över, men nu är jag det definitivt, faktiskt förvånad inte denna rom är mer populär här i Sverige, den har börjat få ordentligt med uppmärksamhet på xda och jag tror nog den tar platsen som den mest populäre romen inom kort!
Last edited: 25 sept 2011