Tror bara att han är riktigt nöjd (kan man bli det när man har en Androidlur, känns som att det kommer nya bättre saker hela tiden) Kommer det vara någonting att bli extra exalterad över med 2.3.5? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Klart Leo är nöjd, han har utvecklat en av de populäraste romarna till sgs2. Men de är klart att han vill förbättra hela tiden, annars hade han ju inte fortsatt att förbättra hans kitchen app! Vill man inte ha mycket + uppdateringar ofta kan man lika gärna köpa sig en iphone ist. Sent from my über SGSII using Tapatalk
Varken spotify eller gmail funkar, är det bara för mig? Lite synd, älskar denna rom annars.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Funkar bra! Nu använder jag inte Spotify men Gmail fungerar utan probs. Det är din setup som strular.
Hur är er batteri tid, tycker att den drar rätt så mycket soppa men kanske får kalibrera batteriet annars älskar jag den! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag håller fortfarande på med att leta efter en bra kernel och inställningar för att optimera batteritiden med som det ser ut idag så har jag flashat lite olika kernels (några omstarter) skickat en hel del sms och surfat ganska mycket med tapatalk och webbläsaren, skärmen har vart igång 2 t 42 m och mobilen har vart på 12 t har nu 28% kvar av batteriet.
Hur får man kitchen appen att fungera? Jag valde massa saker där och sen så fanns det "download rom" jag tryckte där och den startades om men ingen förändring...
Sent Download Rom knappen laddar ner ROMfilen. Den måste du börja med om du inte redan har Leomar installerat. För att installera teman, tweaks mm via kitchen appen väljer du dom filer du vill ha, tryck sen meny och längst till höger finns då en knapp som det står APPLY på. Tryck där så laddar appen hem och installerar dom filer du valt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sijay 1.7 har många governers du kan testa. Smartass v2 tycker jag har en mycket bra kompromiss mellan batteri och prestanda.
Ja precis så jag menade, jag finner faktiskt inget alls jag kan klaga på, vet inte vad som ska kunna bli bättre faktiskt! Visst kände att den inte var supersmooth i homescreen scrollandet med stockthemat och de flesta kernels, det kan väl bli bättre, men det problemet försvann med galaxyblue themat för mig och den andra TW launchern som följde med den, riktigt snabbt går det nu! Enda som kan bli bättre ur min synvinkel är väl batteritid (som redan är riktigt bra, fast visst kan telefonen bli varmare än vad som känns bekvämt och visst den drar en hel del kräm tex när jag spelar The sims 3 HD men den blir inte alls lika het som den blev stock. Och benchscores som alltid är kul att titta på. För de som gillar blått och vill få en riktigt smooth ROM med bra batteritid och en riktigt grym och praktisk statusbar så rekommenderar jag denna rom+galaxyblue v19 temat+ninph2.1.3 och undervolta den (50mv neråt på varje MHz var absolut inget problem för mig, kunde mer på vissa).
Only time will tell, nej men seriöst jag har stora förhoppningar på nästa rom, även om jag skulle vara super nöjd så skulle jag ändå uppdatera bara för att man kan och för att man vill ha det senaste (ot: väntar redan på att ios5 ska bli jailbreakat så att man kan köra det senaste på paddan även fast det inte ens har kommit ut) :-P när vi ändå snackar uppdateringar när tror ni ICS kommer till sgs2:an? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk