Youtube-appen

Diskussion i 'ASUS' startad av NorthBridge, 3 jul 2011.

  1. NorthBridge

    NorthBridge Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jun 2011
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Undrar om det är fler som stött på problemet med att söka i Youtube-appen.
    Problemet uppstår först när ett klipp spelas/ har spelats upp. När man då försöker att skriva sökord i sökfältet går det enbart att söka på ett ord. Så fort mellanslag trycks ner hoppar markören ner till Liknande klipp.
    Kan någon förklara en vettig poäng med detta, eller är det att betrakta som en bugg.
    Appen beter sig inte på detta sätt på startsidan eller på söksidan.
     
  2. Swesnow

    Swesnow Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2011
    Inlägg:
    446
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Swedroid nämnde detta i sin recension av transformern. Du får helt enkelt gå till startsidan och söka därifrån.
     
  3. NorthBridge

    NorthBridge Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jun 2011
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jo, jag läste det. Jag och FoH skrev om det efter/under recensionen, men jag tyckte att det passade bättre här.
    Har försökt hitta någon mailadress till teamet som gör appen, för att kunna få något gensvar, men inte hittat någon sådan.
    Om det ligger någon tanke bakom att appen beter sig på detta sätt vore dt intressant att få veta varför.
     
  4. sparven89

    sparven89 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 dec 2010
    Inlägg:
    54
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    En annan bugg som finns är om du går in under "min kanal". Och sedan in under prenumerationer, för att sedan börja bläddra bland spellistor. Då kraschar hela applikationen. Så man får söka efter personen och gå den vägen (och då utan några problem)...vilket är sjukligt irriterande
     
  5. Thyg0d

    Thyg0d Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2010
    Inlägg:
    791
    Mottagna gillanden:
    75
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Note20 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung Note20 Ultra
    Jag får FC på Youtube appen titt som tätt.. oftast höguplöst material typ gametrailers..
    Sist var det trailern för F.3.A.R men det finns ingen logik i det.. Tar jag nån annan HD film i samma sökning så funkar det.. störigt men inte mer än så.. HC känns inte riktigt färdigt ens i 3.1 utförande alt. så är det apparna som inte vill..