Har exakt samma problem! Får klicka upp till 10ggr för att det ska spela, skapligt irriterande! Kör MoDacO 3.0.
Jag har fått för mig att det inte fungerar på mobilt men fungerar via wifi. Någon mer som märkt detta???
Testade precis igen. Fungerade inte på mobilt men fungerade på wifi, Både på frugans Hero och på min egen Hero
HTC Hero suger. De bryr sig bara om att lägga pengar på att vidareutvecka nya produkter än att supporta gamla.
Mycket mysko, de jag känner som har hero har problem & skapligt många här, trodde alla led av detta? Jag har lagt ned youtube, funkar i princip aldrig numer...
Hmm, jag har ju Magic. Ser tyvärr inte forumdel från telefonen men tror det var någon mer med Magic som svarat i tråden. Förstår inte varför det krånglar för er med custom-ROM för då kan man utesluta HTC-problem och hårdvaran är ju samma som i Magic 32A och på dem fungerar det ju...
Har magicen samma youtube-app eller en annan? Är det någon som har provat ett annat youtube-program exempelvis från motorola droid? Är problemet internationellt? Jag har inte sett nån tråd på xda men är inte heller där särskilt ofta.
Får samma problem om jag går till youtube med webläsaren och öppnar filmerna med htc flash player istället. Eller nästan samma problem, den säger inte att den inte kan öppna utan bara står och laddar med svart bild i all evighet. I App delen är det en med htc magic och en med Samsung Galaxy som säger sig ha samma proble,
Har samma problem och de uppstod för ca: 2 veckor sedan. Vad har hänt? Tycker det är skitdåligt av HTC att inte gå ut med någon uppdatering eller liknade dom kan fixa detta. Man har ju köpt en "anvancerad" telefon för att just kunna använda sig av sådana funktioner.
Jag testade nu en massa filmer, både i kass-kvalle och i Hög-kvalle. Vi 3G Tele2, orginal rom. Sucess rate 100% / Jens
Youtube-appen slutade jag använda härom veckan. Funkar inte hur jag än gör. Kör på http://m.youtube.com i stället. Värdelöst.
"New Response From [ Samuel (North America Support (Tech)) ] Hello Michael, I can understand how frustrating it can be when your device does not function properly. Recently, YouTube changed some of the settings for mobile access. When this happened, the channels that the YouTube application used were no longer valid. This will be resolved in a ROM update for the device which should be available shortly. In the meantime, you can go to m.youtube.com on your device to watch YouTube. If you have any other questions, feel free to contact us again. You can find additional support at our user forum www.htcwiki.com. There is also a customer satisfaction survey for you to take if you are interested. I hope this answers some of the conflicting reports. They are aware, they know what the problem is and are putting together a fix. Mike"
Jag har pratat både med tre och HTC svaret jag fick va att köra en återställning. Kan säga att det hjãlpte inte! Jag funderar på att reklamera telefonen!
Nu är det ju inte htc:s fel att det har slutat fungera eftersom det är youtube som ändrat lite grejer, men det är htc:s fel att dom inte gjort nåt åt det ännu, men det kmr nog funka efter 2.1 uppdateringen i februari