Jag kan se filmer med Youtube-appen i min Hero. Däremot kan jag inte se klipp på t.ex svt.se med min webläsare. Någon som vet varför?
Dessa youtubeproblem är mysko? Under det första halvåret med min Hero så funkade det perfekt för att helt plötsligt vara nästintill omöjligt att öppna ett klipp, efter 8-10 försök så kunde det funka. Helt plötsligt för nån/några veckor sen så funkar det riktigt bra för mig, är bara nån enstaka gång den inte vill???
Tjena, ja har problem med min hjälte. jag går in på Youtube appen.. allt går bra.. tills ja startar en film. står typ att filmen inte kan starta:S vet någon va de handlar om?
Testa att stänga av Background data i menyn Data Syncronisation som ligger i settings. (man måste aktivera den om man ska in i tex market igen) **EDIT** inte för att det hjälpte i detta fallet men i många andra fall hjälper det. Det fungerar fint för mig om jag är ansluten till WLAN men inte över 3g. Det är sånnt här som gör att man vill ha ett äpple på sin telefon.
Jag har fortfarande stora problem, det tar säkert 15-20 försök innan jag får igång en film, och det är både i appen och på m.youtube.com, och då är det låg kvalite så man knappt ser vad som händer! Kör med MCR 3.2b5, är det samma för er med orginalromen? Får snart lite bryt på det här!
Problemet ligger någonstans mellan Google och youtube appen sedan början på Dececember då Google görde DNS [eller va det var nu] ändringar så att alla strömande devices -popcorn osv inte kunna använda sig av Youtube, dock för de som har Hero/Sense går att kolla på youtube om man använder sig av HTC app player.