Zappa med gse iptv appen

Diskussion i 'Allmänt' startad av samme22, 3 dec 2022.

  1. samme22

    samme22 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2011
    Inlägg:
    85
    Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung S5 NEO SM-G903F

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung S5 NEO SM-G903F
    Telefon 2:
    Samsung S4
    Hur byter man kanal snabbt i gse iptv appen? Pilarna är gråa jag måste gå tillbaka och klicka manuellt på kanalerna och börja casta igen för att byta kanal otroligt segt. Castar till Chromecast. Har lagt till favoriter
    Screenshot_20221203_102027_Gallery.jpg
     
  2. zappa79

    zappa79 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 aug 2010
    Inlägg:
    820
    Mottagna gillanden:
    99

    MINA ENHETER

    Det finns flera sätt att byta kanaler snabbt i GSE IPTV-appen, beroende på hur du har konfigurerat appen. Här är några förslag:

    1. Använd favoritlistorna: Om du har lagt till kanaler i en favoritlista kan du använda den för att snabbt byta kanaler. Öppna favoritlistan och välj den kanal du vill titta på.

    2. Använd snabbvalsknapparna: Om du har konfigurerat snabbvalsknappar i appen kan du använda dessa för att snabbt byta kanaler. Du kan till exempel konfigurera en knapp för att hoppa direkt till din favoritkanal.

    3. Använd kanallistan: Du kan också använda kanallistan för att snabbt byta kanaler. Öppna kanallistan och välj den kanal du vill titta på. Du kan också använda sökfunktionen i kanallistan för att hitta en specifik kanal snabbt.
    Om pilarna är gråa och du inte kan använda dem för att byta kanaler kan det bero på att du har konfigurerat appen att inte visa pilarna eller att du inte har tillgång till de kanaler som visas bredvid den aktuella kanalen. I så fall måste du använda något av de andra sätten att byta kanaler som beskrivs ovan.

    Om du fortsatt har problem med att byta kanaler i GSE IPTV-appen rekommenderar jag att du kontaktar appens support eller kollar om det finns några inställningar du kan ändra för att förbättra appens prestanda.
     
  3. DaBull

    DaBull Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 feb 2011
    Inlägg:
    690
    Mottagna gillanden:
    736
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S23

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    S23
    ROM:
    Stock
    ROM:
    Stock
    Telefon 3:
    iPhone XS Max
    ROM:
    Stock
    Info:
    Unlocked bootloader
    Platta:
    Nexus 10, 32gb
    ROM:
    Stock
    Platta 2:
    Nexus 7, 1 gen.
    ROM:
    4.4 kitkat
    Nice, men vilken GSE kör du med? Kör själv på ios och där går inte att casta
     
  4. samme22

    samme22 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2011
    Inlägg:
    85
    Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung S5 NEO SM-G903F

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung S5 NEO SM-G903F
    Telefon 2:
    Samsung S4
    Jag har samsung android mobil kanske är skillnad. Dock funkar inte alla kanaler att casta