Diskussion: Zeblaze Crystal

Diskussion i 'Smartklockor - Övriga' startad av tugge, 2 nov 2015.

  1. tugge

    tugge Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2010
    Inlägg:
    171
    Mottagna gillanden:
    30
    Telefon:
    Sony Xperia 5 II

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony Xperia 5 II
    sigge1983 gillar detta.
  2. sigge1983

    sigge1983 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2009
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  3. tugge

    tugge Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 mar 2010
    Inlägg:
    171
    Mottagna gillanden:
    30
    Telefon:
    Sony Xperia 5 II

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony Xperia 5 II
    Ja, den fungerar väl okey, lite dåligt med urtavlor kan man tycka kanske..
    Batteriet håller väl ca. 2 dagar.

    Jag använder den mest för att kolla vad klockan är, går att ställa in i appen vilka appar som ska notifiera osv..
    För pengarna tycker jag den är helt okey, men som sagt, lite fler och snyggare urtavlor skulle inte skada.
    Såg att de hade uppdaterat med tre nya urtavlor men ingen av dem fungerade, visarna visar inte tiden :(
    Yahoo Weather har jag inte fått att fungera, så det kan jag inte säga något om dessvärre.

    Skulle säga att den fungerar bättre med Android än med iPhone, när den tappar kopplingen till iPhonen får den tuppjuck när den ansluter igen och notifierar om alla notifikationer som varit sen den var ansluten senast..

    Byggkvalitén är det däremot inga fel på, den känns riktigt gedigen måste jag säga.
    Skärmen är kanon, jag kör på lägsta ljusstyrkan och har inga problem att se även i dagsljus.

    Finns även några "Gestures", har bara testat "Wake up-Gesture" än så länge, och den fungerar sådär..
    Ibland vaknar klockan helt galet, precis som att accelerometern inte är kalibrerad, men ibland är den klockren!
    Naturligtvis drar det även mer batteri med Wake up-Gesture aktiverad.
     
    sigge1983 gillar detta.