Hej! Har äntligen slagit till på en sån här, efter att ha funderat länge
Första intrycket är blandat. Rätt stor och tung, rätt laggig i gränssnittet (har använt iPad en del och det går ju inte att jämföra).... å andra sidan, rätt snabb t.ex. att rendera websidor och andra manövrar. Känns solid och touchen och skärmen känns riktigt bra. Besviken på att svtplay bara funkar i lägsta kvaliteten, fattar inte varför om man nu kan spela upp hd-film (@sydeu: har inte hunnit prova det, ska göra det ikväll).
De ska tydligen släppa en ICS -version som stödjer flash, när de gör det ska jag prova att installera den, nu kör jag 2.3.4 i paddan.
Irriterande att processorn bara kan köras i 800 Mhz, längtar efter en överklockning till åtminstone 1 GHz, kanske kan lösa svtplay -grejen?
Webkameran verkar riktigt sunkig, provade bara med dåligt ljus igår kväll iofs. Tveksamt om den kan användas ens till skype.
Fråga: Ni som fått den, vilket kablage fick ni med? En ethernet -adapter? Fick inte jag, inte för att jag någonsin kommer använda den men ändå...
Edit: Någon på slatedroid har tydligen gjort en kernel som stödjer 900 MHz, som funkar med deras senaste ICS -ROM! Länk. Kommer dock inte testa innan ICS stödjer flash.
Last edited: Feb 10, 2012