Diskussion: Zlantar

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av wipeout, 15 jan 2018.

  1. Salvion

    Salvion Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2010
    Inlägg:
    1 626
    Mottagna gillanden:
    1 088
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 pro 256 GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 pro 256 GB
    Info:
    Färg: Obsidian
    Platta:
    Google Pixelbook
    Någon som använder detta idag? kanske en recension?
    Jag har aldrig använt en budget app eller program, men är MYCKET sugen på en bra, inte sugen på att testa massor :)

    Min bank Nordea har ju i sin Nordea Wallet men det är ju ingen budget, skulle älska att alla köp loggas och att man kan enkelt föra in räkningar, gärna för Bil och MC också.
     
    bernard gillar detta.
  2. wipeout

    wipeout Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2011
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    13
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 8
    Hej, en av utvecklarna här. Mycket har hänt sedan jag postade inlägget. Prova gärna och om du har några synpunkter/feedback så vill jag gärna veta :)

    Med vänlig hälsning,
     
  3. nattfrost

    nattfrost Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 mar 2010
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hej wipeout! Är du fortfarande en av utvecklarna på Zlantar? Jag började nyss använda appen, tycker det ser riktigt fint ut. Jag testade också Tink, men Tink buggar mycket med min bank (Skandia), vilket Zlantar inte gör.

    Däremot finns det väldigt få banker som man kan koppla Zlantar till. Har ni planer på att lägga till fler? Framförallt är det SJ Prio Mastercard och Revolut som jag skulle behöva kopplingar till.

    Om det är planerat, finns det nån ETA?
     
    wipeout gillar detta.
  4. wipeout

    wipeout Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2011
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    13
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Note 8
    Hej

    Ursäkta sena svaret, jag har varit på semester. Och det är ingen annan här på jobbet som hänger på forumet :)

    Kul att du gillar Zlantar och att Skandia funka bra. Jag jobbar fortfarande med Zlantar.

    Vi jobbar hela tiden med att lägga till fler banker och betalkort. Idag har vi stöd för nästan 30 banker, kort och lån.

    I.o.m de nya PSD2-reglerna så kommer vi enklare kunna lägga till fler banker och betalkort. Med det sagt så är det fortfarande ett extremt omfattande jobb att lägga till nya banker och betalkort. Bankernas API:er är nu i början inte så bra och synkade som man kan önska. Dessutom uppstår vissa begränsning då vissa banker väljer att inte skicka med alla typer av konton. Fördelen är såklart att data kan hämtas i "realtid".

    SJ Prio och Revolut finns med i listan. Men tyvärr kan jag inte svara på när vi kommer påbörja implementera dessa.

    Återkoppla gärna om du har några mer frågor eller funderingar.