Zombies, run!

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Spectra, 25 sept 2009.

1. Spectra

Spectra Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag tänkte tipsa om ett av de roligaste spelen jag hittat till android. Det heter Zombies, run! Vad går då detta spel ut på? Jo, att springa från zombies såklart, rätt självklart;) Man kan välja 3 olika hastigheter på monstren och sedan även ett antal val när det gäller tätheten av dom. Man sätter på sin gps, och är ute (ett krav för att kunna spela), sedan känner gpsen av vart du är, frågar dig vart du ska, sedan, beroende på svårighets grad, är det bara att springa som en tok. Riktigt skoj tyckte jag. Haha, själv körde jag nyss på svåraste, blev mäkta svårt efter ett tag att hålla sig undan:P Mycket rolig underhållning:D Kan ju göra löpturen lite mer intressant om ni håller på med sånt:)

2. Thiesen

Thiesen Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Ok.

Skulle du inte tycka det ser lite underligt ut ifall du får syn på en jeppe som håller en mobiltelefon framför sig och springer i zickzack-mönster på stan? Jag skulle iaf stämpla den personen som störd i huvudet.

3. charleyy

charleyy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

För mig buggar det sönder när jag lubbar. Tror att det har med att den ställer om till landscape-mode när jag springer :P

4. Spectra

Spectra Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Thiesen

Du kan stämpla mig och alla andra som störda ifall du ser oss "springa" runt på stan. Jag har roligt, om sedan någon dömer mig på förväg som störd säger det nog lite mer om den personen än om mig.

5. Hund

Hund Android Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 003
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon: