Kör du orginal ROM? Har din alltså alltid 3G+ symbolen tänd och H tillkommer när du startar surf? Jag ser aldrig H trots att jag har riktigt snabba nedladdningar.
Men på facebook skrev de ju " Ni som har beställt en ZTE Blade kommer givetvis få er julklapp, den skickas ut så snart tomten hittat tillbaka till kontoret!" Det va ju efter de gått ut med erbjudandet om 500 kr om du flytta ditt nummer. Eller har jag missat nått?
erbjudandet fanns redan när jag bestälde min 19 december så jag tror det är något annat för dom 500 har inte kommit till mig
Nej jag kör inte stock rom, kör JJ. Jag kan få båda ikonerna både när jag inte surfar och när jag surfar.
Har ni Skärmskydd? Hej, nu har jag köpt mobilen ZTE Blade men jag har inte varken skärmskydd,skalskydd el väska. Tyvärr så har inte varken Teknikmagasin el Tele2 butik om skärmskydd till ZTE Blade. Jag undrar vad ni använder som skyddar era mobil och vad kostar det?
Gå igenom denna tråd, där finner du nog allt du önskar veta om tillbehör En tråd om enbart skärmskydd hittar du här
Ringpotten vid portering till comviq på 500kr fickk jag tjata mig till. Ser ut som dom inte vet vad dom gör-fick olika svar från 2 olika på kundtjänst. Det slutade med att den siste tryckte in 100kr och tog emot en felanmälan! Sen kommer det 100kr vid varje påladdning.
Är det här du menar; http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=156691296 Silikonfodral för iPhone 3G/3GS och 79,00kr? Men är skalet bättre skydd än väskan? Behöver lite hjälp.
Leveranstidsrapport från Comviq, internetorder, kreditkortsbetald: Order lagd: 2011-01-05 15:18 Avi från posten: 2011-01-12
Är någon här som vet om Iphone skal passar ZTE Blade? Jag funderar köpa den idag då jag har ingen skal till mobilen. Och är mobil skal bättre skydd ifall man skulle tappa på golvet?
Mått på Iphone: 115×61×11,6 mm Iphone 3g: 115.5 x 62.1 x 12.3mm ZTE Blade: Storlek 116 x 56.5 x 11.8 mm De kanske passar men långt ifrån optimalt
Beställt Blade idag från Comviq. Hur lång tid tar det att få den på ett ungefär? Hoppas nu att jag inte får massa problem, det är ju en budgetlur. Har en HTC Legend nu så att jag byter ner mig är klart!