Kul att höra! Jag såg nämligen att du gett honom bra creds på ebay så jag köpte en jag med eftersom att det är rätt svårt att få någon på modaco att nappa! Så nu väntar jag ivrigt på att den ska komma ;D
gött, jag beställde också från honom men har du alltså redan fått den? EDIT: såg ditt inlägg tidigare i tråden
jag antar det, eller så skickar han med en upplåsningskod, men hör med Sundownexplosions, han har fått hem sin.
Köpte den i torsdags och fick den hem till dörren i måndags. Upplåst och klar, bara att peta i sim samt fylla i apn!
Folk, några som snälla kan tjata på telenor, jag chattade med deras kundservice och jag var den första som hade frågat om telefonen Inga fler som vill ha den med telenor?
Jag är lite nyfiken på den här men jag undrar hur dålig kameran är egentligen. Jag har sett lite exempelbilder men jag undrar hur den är i jämförelse med kameran i Heron. Jag vet att det är färre megapixlar men det är ju inte allt när det kommer till bildkvalitet. Frågan är alltså om bilderna blir mycket sämre jämfört med Herons bilder.
Ett förslag är att någon skapar en ny tråd med telefonnummer/mailadresser till alla aktuella svenska mobiloperatörer (helst direktnummer till inköpsansvariga om det går att gräva fram), där alla uppmanas att ringa/maila och göra det klart för favoritoperatören att det finns en stor efterfrågan på den här luren. Om folk blir presenterade med allt de behöver så ökar oddsen betydligt för att saker blir gjorda.
Hej! Tänkte höra om någon har möjlighet att besvara lite frågor innan jag också köper hem ett exemplar. Hur blir det med 2,2 (Foyo) och 3,0 (Gingerbread) till denna? Hur fungerar OTA-updates om jag använder den med mitt nuvarande tele2-abbonemang? Hur funkar det med garantier om jag köper den från UK?
Kan försöka besvara dina frågor. Froyo finns redan i en kinesisk variant så det är väl rätt troligt att det kommer till denna också. Det skulle dock förvåna mig om Gingerbread kommer till denna eftersom det är en budgettelefon och att den kanske inte klarar kraven. Vilka kraven är verkar ju lite oklart just nu i och för sig. OTA vet jag inte om det kommer fungera. Jag skulle tro att garantin försvinner när du låser upp telefonen om den inte är upplåst via operatören. Jag räknar med att jag inte har någon garanti.
Är det ingen risk att man behöver betala tull/skatt om man tar hem 1 eller 2 från UK? Om det finns intresse så kan jag eventuellt ta hem några till Sverige då jag ska till england i slutet på den här månaden.