Nu ligger min hemma, upplåsts och Pauls rom i. Köpte på Ebay. Säljare inorbi83 pris 1.664:- Beställde i Torsdag. Kan rekomendera säljaren.
Ta med den till jobbet herregud hinner du med att läsa swedroid på jobbet hinner du tamejfan ta med bladen!!!
Den kom ju med posten idag, får bli lite kvälls lek med den. Väntar på min HD men den verkar ju dröja
Jag har en vän i London som ska skicka ner ett par stycken i veckan. Hur ligger det till med skatt och tull? Ska han skriva något speciellt på paketet för att "komma undan" detta? Jag kommer ev. ha en telefon över, så om någon är intresserad skicka mig ett PM. Den finns isf. i centrala Göteborg och kommer vara helt ny. Pris 1500kr (Alt. lägre om intresset är lågt...)
Har en ZTE San Fransisco som jag bara har provat. Känner att jag inte orkar ta mig tid att roota och hålla på just nu. Så jag kan sälja den till någon bättre behövande. Jag vill gärna få igen det jag lagt ut på telefon med frakt och pay-pal avgifter osv så 1550kr vill jag ha. Är det någon som är intresserad så skicka mig ett pm eller mail. Den finns för övrigt i Skellefteå, Västerbotten om någon har "hämt-avstånd" och den är upplåst och klar att användas.
Just det... ^^ Vad skönt! Angående kameran så kan jag ge er bra jämförelser med Desire och Galaxy i5700 så fort den anländer!
Efter några dagars användning kan jag bara förundras över hur mycket man får för pengarna. Jag jämför med min Nexus One som för närvarande är trasig: Skärmen anser jag vara lika bra. Den kräver lite hårdare tryckningar än Nexusen, men det är nog mest en vanesak. Blade har fysiska knappar vilket många föredrar. Trodde inte jag skulle säga det, men jag saknar touchknapparna lite, men detta är nog också mest en vanesak för min del. Batteritiden verkar generellt något bättre än min Nexus. Det beror troligtvis på den långsammare processorn. Vissa saker är sega i telefonen, men inte alls som jag hade trott från början. Kameran är helt okej för det jag använder den till. Bra med autofokus så man kan skanna qr-koder och så. För övrigt så hittar jag inga direkta skillnader förutom det som skiljer mellan Android 2.1 och 2.2. Jag bör kanske tillägga att den är rotad och att jag kör med MoDaCo Custom ROM.
Hur länge tror du den håller? Är det en budget-kvantitets-produkt eller är det värt att satsa på den som 1års-telefon? Funderar på att skaffa den men vet inte om det är värt det med tanke på att jag inte har en aning om den kommer pajja inom 1 år el. liknande. (student med dålig ekonomi)
Det är ju svårt att säga förstås. Men den känns rätt gedigen. Lite plastigare än Nexusen, men inte så att det gnekar om den och så. Tycker att den ligger skönt i handen också. Men visst, den lär vara tillverkad av billigare material och komponenter med tanke på priset. Vi får se om folk börjar klaga på fel om några månader eller så.
Eftersom jag haft en X1 innan tror jag inte jag bryr mig så mycket innan. Har en random SE nu eftersom min X1 är på lagning atm. Sjukt sugen på Blade, annars väntar jag till julen och får se vilka telefoner som komma skall.