Göttans! tack så mkt! har även lagt upp en intresseanmälan på modaco forum om mobilen så kanske någon snäll själ kontaktar mig!
Nu var min SF utbytt till en ny i england och testad så att den fungerar i ett dygn. Så idag skickar han tillbaks den så förhoppningsvis har jag den på fredag.
Digitizern på touchskärmen var helt knäpp. Tryckte man pyttelite hårdare än att precis nudda skärmen så slutade den att fungera. När jag testade med Multitouch test så såg man att det stod två prickar konstant på skärmen och vibrerade lite när den slutade fungera.
Från en som jag känner ----------------------------------------- Sent from my Samsung Galaxy S with Android 2.1 using the Tapatalk app. Biji Kurd o Kurdistan!
Öppet brev till alla som har visat intresse för en Blade Tyvärr är de slut i de butiker jag har besökt, har fått tag på TVÅ som kommer gå till de högst upp på min lista. Jag ska försöka få tag på fler idag men det beror på hur länge kursen håller på ida (vi drog över med 1 timme igår och jag vill inte missa planet). Hör du inget från mig så har jag tyvärr inte kunnat fixa någon åt dig. HOWEVER, jag har fixat en kontakt här som bor granne med en Orange butik och han sa att han kan ju gå dit några gånger och sen skickar han över 6-10 st, så läget är inte helt hopplöst.
Nu finns den på Blocket: http://www.blocket.se/stockholm/Orange_San_Francisco_ZTE_Blade_Android_30076567.htm?ca=11&w=1&last=1
fick hem min från ebay idag, har inte hunnit testa så mycket än men än så länge ser det bra ut! Edit: Jag hör också ett svagt brus, det stör mig inte så mycket men det hörs ändå ganska tydligt
Hur säkert är det att köpa från någon i modaco? de en kille som har gett mig ett bra erbjudande på telefonen olåst osv och han sa att jag kan betala på paypal, ska man köpa från honom eller köpa från ebay som är säkrare?
Äntligen fått min SF! måste säga att det är det bästa köpet jag gjort telefonmässigt Den fullständigt pissar på min Wildfire! xD rekomenderar säljaren Simplez321 på ebay, bra kommunikation och jävligt snabb leverans! mindre än 48 timmar dessutom så hade han redan låst upp den från orange
Nog är den lille rackaren prisvärd allt. Ingen annan telefon under 2500 kronor kommer ens i närheten.
Funkar denna adapter bra till mobilen? http://www.dustinhome.se/pd_5010207090.aspx? 55kr från dustinhome med stundeterbjuande