yes, sitter med en nu faktiskt. har tyvärr inte gjort det. har faktiskt aldrig spelat på android överhuvudtaget.. men har läst folk som kommenterat att det ska flyta på hyffsat iallafall. svenska menyer ska gå att få med morelolace tror jag (kör alltid med engelskt själv). och svenskt tangentbord via t ex scandinavian keyboard eller swiftkey.
detta låter lovande. sitter just nu och kollar på ebay. dom som jag har tittat på hittils skickar bara ino uk. väldigt irriterande. får hoppas på att lono här på forumet kanske kan fixa så att hans polare kan ta med sig några till sverige nu. hoooopppppas. vill få bort min spica.
Ni med tre: står det "3G infrastructure" när ni är anslutna mot Internet? Och varför har bladen en 3G+ symbol men inte min desire?
fan var han tvungen att köpa alla, tjejen åker till brighton om någon dag ju. behöver lur eftersom min desire är på service (verkar dra ut på tiden). Tipps till de som ska över, googla: orange storelocator.
Ah, du menar postförskott. Känns lite som om det fortf är tryggare för säljaren än köparen(köparen vet ju inte vad han fått förrän han öppnat paketet). Snackade just med polaren och han trodde han skulle till Sverige snart(innan 30e). Men han skulle höra av sig igen när han visste säkert om han kommer, och säger då till om han hinner/orkar(hade mkt på jobbet nu) leta upp några mer blades. Ganska löst, så jag PMar om det blir något.
Handcent funkar inte i Orange San francisco(blade) Är det någon mer än mig som inte lyckas få Handcent att fungera riktigt? Jag kör stock orange(enda jag gjort är att låsa upp operatörslåset) och jag kan inte komma in i message settings på Handcent. Om jag kör long press på ett mess så kommer det bara upp ett blankt fält. Så jag kan alltså inte se meddelande rapporter eller detaljer. Samma om jag är i huvudmenyn och trycker menu-knappen och sen more, då kommer det också bara upp ett blankt fält. Ska det vara så? Annan grej är att jag kan klistra text i meddelanden. Long pressar jag textraden, så kommer det upp en pop up menu "Edit", men den är blank.
jag hade liknande, men kunde se texten i settings. var tvungen att ändra från light theme till dark. då såg jag alla menyer
Kolla in payson.se och deras paysongaranti https://www.payson.se/tjänster/paysongaranti . Går säljaren med på det så kan du som köpare inte bli lurad. www.internetgirot.se är samma sak men med lite högre avgift om jag inte minns fel.
Ah, tackar! Dumt av mig att inte inse att det bara var ett grafiskt fel. Valen finns ju där bara man trycker, bara att de inte syns förrän man high lightat dem. Syns iofs fortf inte med "dark settings" heller, men får väl pula lite med färger och så. Alternativt lära mig menyerna utantill.
Tack! Jag köpte en den 8 oktober som fortfarande inte har kommit. Förhoppningsvis har jag inte blivit lurad...
Jag köpte av snowmangames . Jag kontaktade vederbörande för nån timma sen, men han har inte hört av sig än... Vi får se hur det slutar
Prestandan blir riktigt grym med 2.2: 2.1: http://data.fuskbugg.se/skogsturken/_snap20101013_013441.png 2.2: http://alice.castiana.co.uk/screenshots/xyheb7.png