Idag åkte jag in till stan för att "känna på" zte'n. Vill inte köpa innan jag känt hur den känns och så. Så när jag kommer till teliabutiken på kunsgatan så har något stulit demoexet... Så då gick jag till butiken där vid sergels torg typ men de hade inte heller någon. Någon som vet någon annan butik som har demoex av zte blade?
Vad är "demoex"? Om jag förstår så vill du titta telefonen som finns i butiken? Jag köpte min i Skärholmens tele2 butik och där finns både mobilen och en demo som kan titta på.
Hittade den här på pendeltåget. http://www.metro.se/2011/01/19/25053/blade-en-riktigt-bra-budgetmobil/ Blade sprider sig...
Hur raderar jag alla mail på en gång? (ej Gmail) Hur raderar man alla inkomna pop3 mail från telefonen, obs detta är inte Gmailappen utan den vanlia E-post. Poppar från Telia. Som det är nu får jag markera ett i taget....jobbigt.
Jag var inne på Tele2 idag för att känna lite på ZTE'n och jag blev faktiskt ganska överaskad, trodde den skulle vara lätt och plastig men den kändes rätt så solid bra byggd, men vem vet den kanske inte håller lika bra ifall man använt den en tid... Får vänta till slutet av månaden och så slår man till!
Tyckte faktiskt den var rätt så bra, men ofta är det petiga recensenter som skriver en massa negativt som den vanliga användaren inte skulle lägga märke till.
Vet inte om säljaren har full koll, men han påstår att det finns en ny Blade med 5Mp-kamera? http://www.tradera.com/ZTE-Blade-An...te-modellen-5Mg-Kam--auktion_260108_126107917
hej en snubbe jag känner köpte sin blade på telia och den har swype men det har inte min orginal varför är det så ? och mitt internet är sjukt segt finns det något som booostar det lite ?
tack tack det fungerade fint att ändra men när jag försöker "swypa" något så piper bara mobilen :S och hur gör jag en fabriksåterställning av den ?
Hur fungerar det med flash på ZTE'n? Får man fram en LEGO-kloss eller fungerar det och kolla på flashvideos?
Hur fungerar det med flash på ZTE'n? Får man fram en LEGO-kloss eller fungerar det och kolla på flashvideos?