Tack för tipset, de hade tyvärr slut i sina butiker. Får väl klara mig utan Android den här helgen också.
Otur. Beställ en från nätet annars? Så kommer den när den är redo... Eller vill du plocka den ur en butik hellre?
Kan några vara så snälla och prova suffa runt på https://www.flashback.org/m . Jag kommer in på sidan men mycket ofta laddas inte sidan helt och blir mestadels vit.
Done deal! 1568 på comviq.se inkl. frakt. Tele2 har för övrigt höjt priset en hundring till 1599, så det kändes lika bra att slå till på comviq. Hoppas nu bara att jag inte blir besviken på dålig byggkvalitet, strulig wifi och kass batteritid. Kameran har jag förstås inga förhoppningar på
jag kan inte komma in på Youtube? står alltid finns inte nätverksanslutning för tillfället men jag kan surfa som vanligt
Mig veterligen har Telia alltid tagit 1695:- för Blade. Så om den nu kostar 1599 så är det ju billigare än innan. Men du kanske menar 1795:-?
Den här "powerbar"-widgeten som är med som standard, där man slår av\på wifi, sänker ljusstyrkan etc. Vad gör den runda ikonen med två svängda pilar i? Det ser ut som nån refreshhistoria...?
Autoomatisk synkronisering är det, att Gmail, kontakter etc får synkas som det vill när det behövs såvida det finns någon sorts internet access.
Härligt härligt... då var man stolt ägare till en blade. Upplåsning gick snabbt, gratis och smärtfritt från den här sidan: http://arrtoo.x10.mx/unlockBlade.php Nu ska jag fylla den med en himla massa goa appar.
Ibland när folk skriver om huruvida deras GPS funkar som den ska eller ej brukar de nämna att de har kontakt med X sateliter .. Jag undrar var man kan se den informationen? Jag har nämligen just flashat om telefonen till Japanese jellyfish-romen och tycker att min GPS är något mindre precis och mer "ryckig" än tidigare
Har en fråga, är grymt sugen på att överklocka zte:n, bra program? och vad innebär de att man måste "roota" den först? Tacksam med svar, mitt första inlägg på swedroid...
Att roota luren innebär att du ger dig själv som användare rättighet till att ändra allt, inklusive systemfiler. Kan jämföras med att jailbreaka en iPhone. SetCPU är nog den mest populära överklockningsappen. Verkar som att du är intresserad av att fixa och trixa lite med luren så jag rekommenderar att du kollar in tråden om ROM'en Japanese Jellyfish som användaren kallt_kaffe här på forumet har gjort. Där finns även add ons som till exempel snabbar upp Bladen. Välkommen till forumet förresten