Massor med saker. Tusen gånger fler inställningar och funktioner för hemskärmarna. Många upplever också bättre flyt i scrollning med LP.
Absolut. Många bra inställningsmöjligheter och en av de få strömkontrollswidgetar som är gratis på Market. Tycker den är lite klyddig dock när man lägger till en widget men det gör inte så mycket när den är gratis.
Har så nu faktiskt men har sett på Android-telefoner att bredvid symbolen för att öppna scrollistan så finns det gråa symboler för telefonen tex.
Ok. Dedikerade genvägar för telefon och webbläsare saknas tydligen i 2.1. Verkar som version 2.2 av Android har det.
Jo det finns i 2.1. öppnar du app drawern borde du se Webbläsaren längst ner och Samtal/Telefon någonstans.
Tänkte då på de gråa symbolerna som är bredvid app-öppnaren. Angående vad som är nytt i 2.2: "The Phone, applications Launcher, and Browser now have dedicated shortcuts on the Home screen, making it easy to access them from any of the 5 home screen panels." http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html
Om jag går in på inställningar o trycker på konton o synkroniseringar, eller trycker på kontakter-menu-konton så slår den av o på igen o så måste jag slå PIN-koden. Varför?? o hur gör jag för att fixa detta?? Jag har inte gjort nåt med telefonen förutom att jag lagt in några appar.
Kan man stänga av det förskräckligt störande klick-ljudet på kameran? Finns det någonstans man kan avgöra ifall man vill ha ljud eller inte på olika notifications? (t ex att det blir en signal när den hittar wifi-nätverk känns onödigt)
Vet inte om man får skriva sådant här. Men har hur som helst 2 st oöppnade blade med kvitto och 10 dagar öppet köp kvar som jag gärna säljer till någon i stockholmsområdet. Går såklart bra att bara köpa en. Vill ha 1250 kr per styck. Pm om intresse finns. Mvh/Tullen