Detta gäller samtliga GPS enheter som som man använder. Oavsett märke eller modell. Visst, vissa kan vara snabba men det krävs en del kontroller för att säkerställa vart GPS befinner sig och det är detta som tar tid.
Så om man har GPSen igång hela tiden, utan för den delen att använda den, borde det rimligtvis ta kortare tid för den att hitta ens position?
Minst 12,5 minuter om jag minns min GPS-lära rätt. Slår man på assisterad GPS går det betydligt snabbare för då kan infon om satellitbanorna laddas ner via mobilnätet.
Får varningar om att SMS minnet är fullt, har endast 200 st sms och 12 mb ledigt internminne. Förekommer detta för övriga Blade ägare också? Jag kör 2.2 officiell.
Hej vilken webläsare är snabbast i bladen ? Jag kör orginal läsaren atm och har tröttnat på dwn ganska regält
Hur hittar jag mina gamla inlägg i forumet? Letar efter det Linpack resultat jag skrev nångång.....har nu överklockat och vill jämföra.
Klicka in på din egen profil, under ministatestik klicka "visa all statestik" sen klicka "visa alla inlägg från denhär medlemmen"
Guerrilla Bob Hur var det nu, spel som inte Blade klarar syns inte i Market? Hade varit kul att prova Guerrilla Bob !
Nya zte blade såld av comviq har 2.2 samt så blir de uppdaterade till 2.2 när man skickar in dem på reparation. Man kan inte göra det själv, i alla fall inte för tillfället.
MW600 Någon som har blåtand-setet Sony Ericsson MW600 och fått låttitlar att synas på displayen, som den tydligen ska stödja?
Nä. Stöds väl bara med SE-telefoner? Inte ens play/pause/next/prev fungerar med MW600 och min blade i tex. Spotify. Däremot fungerar just dom knapparna med Nokias BH-214. MW600 har däremot lite bättre ljud än BH-214 vid samtal men medialjud hör jag då ingen skillnad. Som parentes finns BH-214 för 17$ inkl. frakt(!!!) HÄR! (ca 110kr). Köp till en adapter för 0.87$ om du inte har Nokia-laddare hemma. En av få headsets som kan användas medan den laddas. Jättesmidigt att alltid ha inkopplad till stereon!
Ok. Ingen app som kan fixa det? Jag kan pausa och sånt med knapparna om jag spelar en låt men det uppstår konflikter om man har, som jag, två spelare igång så reagerar den bara på den som man startade upp först verkar det som.