Har en liten frågan, har inte sett någon info om det än, men är ZTE lighten låst till Telia? Jag beställde en igår utan abb.
Det är ju nått uppe till höger....jag har iaf fått för mig att det är en front kamera, men vet fan inte var jag fått det ifrån.....för den verkar inte gå att använda! Kan ju vara som på vanliga lurar nått som känner om man lägger den på "mage"
fixar paypal ikväll! Kallt_kaffe: Du får hålla oss uppdaterade på hur mycket deg du fått in....och vi förväntar oss att du är ärlig mot oss!
Vilken mjukvaruversion har ni i era? Jag har Light_V9V1.0.0.B06 och har stora problem med data via 3G och tappad WiFi-anslutning. Kollegan har Light_V9V1.0.0.B07 och har inga som helst problem med data via 3G. Jag beställde i förrgår och fick den igår, han beställde igår och fick den idag.
Ingen som har något svar som kan hjälpa mig? Funderar på att klippa upp en del av hårdplasten ovanför sim-kortet. Är det en dum idé eller väldigt dum idé? Kommer det inte att gå att ha ett sim-kort efter en sån operation om den hjälper till kanske att hålla kortet på plats?
Okej, galen idé som knappast kan vara värre än att börja klippa: Dutta en droppe superlim på en tändsticka - men inte så mycket att det kladdar) och stick in den till du får kontakt med sim-kortet. Låt torka och dra sen försiktigt ut det.
Droiden hade inte en chans mot min morakniv... Simkortet är ute. edit: tack för tipset gosa, men jag var för otålig och trött så jag började fila innan jag såg ditt inlägg.
Jag har version "Light_V9V1.0.0.B06", men har inte märkt av något problem med Wifin, 3G vet jag inte då jag inte testat, fast jag har bra mottagning i övrigt. Måndags-ex?
Än så länge har det kommit in 2x$10 vilket efter paypals avgifter och växlingskurs resulterat i: PayPal balance: 109.29 SEK
universalhållare borde funka. den är grovt räknat lika bred i porträttläge som en gps är i landskapsläge. denna borde funka: http://www.24.se/universal-bilhallare-for-gps--pda-mm-p-1013-c-277.aspx
De som köpt denna för att använda som tidernas fetaste GPS är bara att gratulera, för denna måste ha en av de bästa GPS-funktioner jag sett. Den låste position på under 10 sek, inomhus när jag satt i soffan hemma... Edit: 10 är för mycket. Snarare 5...