Någon som har ett bra sätt att ändra "upplösningen" så den inte är anpassad för blinda längre? testat "Lcd density changer" men det gör så att ZTEn rebootar av sig själv rätt ofta
+1 Tänkte att man kanske kan göra det med Blade Buddy... men vågar inte riktigt testa... (fegis!) hehehe EDIT: Testar med Blade Buddy nu... EDIT2: Nä, ingen skillnad med Blade Buddy Ändrade 'ro.sf.lcd_density' från 120 till 80
För att inte riskera att de tar slut eller att de höjer priset så har jag lagt en beställning på en nu.
Erbjudandet gäller till och med 22 maj! Jag var in på telia och frågade nyss. Tyvärr så var dom slut på lagret dock så jag fick inte med mig nån hem idag
har nu dragit iväg lite pengar ochså. EDIT: de va länken i din sig man skull använda va? det finns inget annat konto för just tableten?
La in 2.2 med guiden https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=40861 och nu utan extra app så är det mycket bättre lcd densitet! sköööönt
Skickade iväg $15 åt ditt håll! Inte för jag varken har eller tänker skaffa en Light (tjejen har dock en Blade med SS), tycker dock folk som du är de som driver Android-communityn framåt, och det ska uppmuntras!
Nu kör jag iaf CM 7.1.0 (Android 2.3.4) med en VMSPLIT_2G kärna på min Blade. Det talar för att det skulle kunna gå att få snurr på den på en Light med originalkärnan.
Nu har du fått $10 av mig också, kallt_kaffe Samtidigt har jag köpt en Business Wallet Case för $12.95 till Lighten också. Ser som sagt ut som en stor plånka, eller en kalender av gammal hederlig typ. Då har man skrämskydd i ett så att säga. Tror att sätta en sån där plastskiva på skärmen lär göra den tröga skärmen ännu mindre responsiv...
Det räcker nog nu om ni inte har tänkt att jag skall investera i två stycken... PayPal balance: 1,042.15 SEK
Jag ska ladda upp en CM7.1.0 som jag tror kanske iaf bootar. Kan se att den bootar med Light-kärnan på min Blade även om grafiken är förvrängd. Blir lite enklare att testa sedan när jag fått min Light.